4 ianuarie 2017

Realizările anului 2016

25 decembrie 2016
Zboară vremea și cu cât ești mai mare, cu atât zboară mai repede. Dar uitându-te în urmă și făcând o listă vezi de   fapt că nu ai stat degeaba în tot acest timp.
La noi la căsuță anul trecut (2016) am avansat destul de bine.
La sfârșitul primăverii când am afat ca familia noastră se mărește am decis să  extindem casa, căci nu mai aveam cum încăpea cu doi copii  în formula în care era gândită.


Iarna trecută a fost destul de blândă, uite o poză de la 1 ianuarie 2016 

Aprilie: Primele lucrări au fost să  captăm un izvor și să îl introducem în lac

Și așa avem aport de apă proaspătă continuă- anul a fost ploios  și izvorul nu a secat vara


Mai: Aici am reparat niște neconformități de anul trecut. 


Mai: Am turnat fundații la terasă
În iunie a plouat mult și nu am reușit să facem mare brânză.

Iulie: am realizat terasa


Iulie: Am turnat fundațiile extinderii

Am testat argila din sit, nu era satisfăcătoare pentru tencuit

August: am sudat baza împrună cu un meșter din vecini

August: am tuns un colț din baloți pentru a proba tehnica de îndreptat cu mașina de tuns gard viu
August: Am  găsit sursă  de argilă bună pentru tencuit
Septembrie: În sfârșit structura extinderii este ridicata
Septembrie: nu mai ploua!!! Dupa structura au urmat baloții

Septembrie: CLACA, oameni harnici veniți să învețe făcând și ajutând
Si câinele unor participanți ne-a ajutat curățând lacul
 Copiii s-au jucat în paie
Fără guiaș nici o clacă!
Dupa baloti a urmat tencitul: Au venit țiganii și am avansat mai repede

1 Octombrie: Inca o claca in familie: Țigla e sus pe casă. Acum pot veni ploile 
Realizări neprevăzute: scade burta bine de tot într-o lună de șantier

De pe la 1 noiembrie a venit iarna și după un viscol care ne-a făcut harcea-parcea foliile din geamuri și ne-a bagat zăpada în casă, am închis mai bine casuta și acum așteptăm primăvara.

Am avut multe ajutoare la casa, fara de care nu am fi realizat atatea. Mark, sotul, eroul si arhitectul meu a fost baza si ii sunt recunoscatoare pentru implicarea cu trup si suflet in proiect. Ii multumim fiului nostru ca a fost rabdator de cate ori l-am dus acolo. Multumim familiei: Adi, Gabi, Simona care face cel mai bun chec, lui Marta, lui Mate, lui Cipri. Multumim lui Levi care a ajutat din nou cu ridicatul structurii. Multumim vecinei Vali care a umblat cu mine pe deal dupa argila si mi-a recomandat pe cel mai bun sudor din sat. Multumim lui Nea'  Fanica pentru baza sudata si vecinului Vasile cu tractorul care ne-a adus argila, impreuna cu cele doua ajutoare ale lui, asa cum a oferit piata de munca din sat. Multumim oamenilor veniti la claca: lui Marcel, Andreei, lui Mihai, lui Edith si copiilor lor, lui Adrian,  Dianei si lui Calin si catelului lor. Am avut o zi minunata impreuna. Multumim domnului Jakab care ne-a adus baloti buni, uscati si compactati . Multumim vecinului Krisztian care ne-a recomandat pe cei mai buni muncitori ai pamantului: o  echipa de tigani harnici care au tencuit, si le multumim pentru ajutor si rapiditatea cu care au lucrat:  Mozes si sotia,  Zoltan si tatalui lor,  Jozsi. 
Chiar daca a sunat ca un pomelnic, am vrut sa ii amintim pe cat mai multi care au fost implicati, sigur am uitat pe cineva, caruia ii multumim si sa ne ierte ca nu l-am pomenit.

Ma uit pe geam... afara ninge, iarna inca e aici si se pare ca nu se va lasa dusa asa de usor.  
Burta mea e mare, de-abia mai vad de dupa. Asteptam inca o minune de copil in viata noastra, de fapt cea mai mare realizare a anului 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu