6 septembrie 2016

Cum a fost la clacă


Cum să și fie? Foarte fain!
Deja este tradiție ca atunci când organizăm o clacă să facem și un guiaș. Și tot tradiție se pare că devine faptul că uit de fiecare dată un ingredient  acasă. La prima clacă a fost uleiul, a doua carnea (mai grav), noroc cu magazinul sătesc. Acum am uitat polonicul... deci am servit cu cana.
Oamenii care ne-au vizitat au venit din curiozitate să vadă practic ce înseamnă să construiești o casă de baloți, au pus mâna și au lucrat,  au pus întrebări și mie așa mi s-a părut că s-au simțit bine. Au fost harnici, au ridicat câteva rânduri bune cu baloți astfel că am avansat bine de tot.
Uite ce mi-a scris unul dintre ei a doua zi:

Va multumesc pentru sansa de a petrece cateva ore cu voi si cu restul participantilor in momentul ridicarii peretelui exterior din baloti de paie.
Am un sentiment de sadisfactie ca am vazut cum se construieste o astfel de casa, am invatat mici trucuri practice pe care nu le prinzi din postarile de pe Youtube.com, am ajutat si am cunoascut oameni frumosi. 
Astept cu interes si alre evenimente similare.

No, după un mesaj ca acesta îți cam crește inima.... și te gândești că e bine să mai inviți din când în când oameni  pe șantier ca să vadă , să încerce și ei. Este un troc echitabil zic eu. Ei primesc experiență practică, iar pe noi ne ajută să avansăm mai repede.

La umbră pentru o clipă
Eu am ajuns să fac ce nu prea știu... să gătesc. Acesta e primul guiaș.

Dar a ieșit bine mâncarea

Și puiuții au vrut să participe

Curățătorul lacului. Cred că a stricat zen-ul broaștelor.


2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta a fost fain, educativ si relaxant in acelasi timp. gulasul delicios oamenii chiar mai buni decat mancarea! Ne vedem si data viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere