26 august 2016

3 prieteni, 5 zile


Deja prinde contur
Trec doi copii pe stradă cu bicicletele agale, unul din ei îi spune celuilalt:
 "Mie chiar îmi place casa asta, cu acoperişul până jos.... dar nu cred că e casă ".
I-a auzit arhitectul meu, în timp ce meşterea ceva la căsuţă.
Sătenii îi zic  "cabană", aşa am început să îi zic şi eu când vorbesc cu ei.  Dar eu mă gândesc: îţi dai seama, după ce ne mutăm o să fiu tot timpul în vacanţă , la cabană.. :)
În 5 zile, arhitectul nostru împreună cu tata şi cu un prieten dulgher au ridicat structura extinderii.


Grinzile de bază au o bandă de separare între metal şi lemn
Au dat jos primele 2 rănduri de ţiglă
Stâlpii prinşi de talpă cu conectori metalici
Primul căprior e sus, pe înserate
Arhitectul nostru fixează cleştii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu