14 iunie 2016

Prima gradina

Ma mai intreaba cunoscutii cum stam cu casa. De ce nu mai scriu nimic pe blog?
Raspuns: Casa asteapta noua tura de baloti. Cei de anul trecut care au ramas nu se mai pot folosi. Iar noi asteptam sa treaca ploile, sa vina vara. De mult nu am mai vazut un an asa ploios.
Insa primavara aceasta am testat cat e de bun pamantul pentru gradinarit.
Pregatirea terenului, baietii sunt tare harnici :)

Am destelenit patru straturi, le-am sapat si am semanat multe legume de primavara. Cate putin din fiecare, ca sa vad carora le place si carora nu. Conditiile de gradinarit  aici sunt diferite fata de gradina pe care o cultivam de cativa ani, la tara. E mai umed si mai rece.
Am recoltat deja: salata, spanac, ridichi, cepa, hasme, usturoi, cresson, si urmeaza sa avem cartofi (inca nu i-au gasit colorado), mazare, gulii (semanate direct din samanta), sfecla, fasole, floarea soarelui, morcovi; busuioc si varza (daca nu le mananca melcii).  Pa taluz langa lac am mulcit cu paie si am pus cateva rosii.
Suntem multumiti cu rezultatul si ne gandim ca daca intr-o joaca s-au facut atatea, ce bine va fi cand ne vom muta langa gradina si vom manca legume proaspete din ea. Mai mult de atat nu poate fi scurtat drumul "de la ferma la farfurie"
Gustul spanacului pe care l-am cules si imediat l-am gatit nu poate fi egalat!





Debitul apei captate, dupa ploile abundente




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu