2 mai 2016

Luni, de Pasti



Azi,  la noi pe ulita, am intrat  pentru 5 minute prin sat, sa vedem ce mai face lacul, locul, casa.
Casa ne asteapta, locul infloreste si lacul este din ce in ce mai frumos. Acum, cu apa curgatoare s-a curatat complet de matasea broastei, dar si de broaste.
Vezi  IN FILMULET ce fain curge apa?

Am dat o tura, ne-am facut planuri pentru viitorul apropiat si am dat sa plecam.
Un satean pe drum, un cunoscut care s-a mai bagat in seama si cu alte ocazii, (dar nu ne deranjeaza) zice catre sotul meu: "ce te uiti, ca n-a cazut nici un cirep de pe casa" (cirep= tigla, pe maghiara este cserep) si continua sa ne ia la rost pe vorba lui pe care nu o mai stiu reproduce, ca sa continuam casa, sa ne mutam ca satul are nevoie de tineri ... apoi, scoate putin nesigur pe el un parfum din buzunar si ma "anesteziaza" cu vre-o patru portii . Eu rusinata, "of, n-am oua rosii la mine"... la care consateanu' " ora rosii, tuica... " mno.. gandesc eu , in sfarsit stiu unde se va duce tuica lui tata ca se imbatraneste degeaba in camara. Dupa multe urari de bine, ne despartim si fiecare mere in treaba lui.
Si uite asa, n-am scapat neudata :) nici anul acesta.
"trebe sa terminam odata casa si sa ne mutam" ii zic lui sotu', ca de fiecare data cand trec pe acolo,  aceasta e concluzia.

Continuare.. la jumatate de ora dupa ce am scris pe blog: suntem acasa in Cluj, bate cineva la usa.. ma gandesc, oare vine la udat? .. e administratorul...
-buna ziua, pot citi contoarele?
-pai asa.. fara parfum?
- :( data viitoare cand pica ziua de cheltuieli a doua zi de Pasti vin cu parfum...

Ce mai, la tara e mai fain!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu