14 martie 2016

Vestitorii primaverii

Servus cititorule!
Ne-am cam dat la fund cu blogul anul acesta...  Dar azi am intrat si am recitit toate posturile cu constructia XS-ului. M-am inveselit si m-am bucurat ca am vazut vizitatori pe blog, desi n-am scris demult.
Am fost ieri la casuta... inca e frig, inca nu stim cand vom deschide santierul.
Simti si tu ca a venit primavara?

Chiar la intrarea in gradina, am vazut si eu semnul: o floricica galbena.  Vreau anul acesta sa semanam si cateva legume, langa casa. De cativa ani am devenit si gradinar iar de atunci sunt dependenta de legume bune. Ma gandesc sa fie o gradina pilot anul acesta pe post de test , sa vad ce se face fara prea multe ingrijiri. Pun cate un pic si de multe feluri.
Credeam ca nu va fi timp de gradinarit, insa e clar ca inca nu ne apucam cu toate panzele sus de santier, iar cateva zile o sa gasesc prin aprilie sa pun gradina, mai ales ca si fiul meu a inceput sa ne ajute serios la gradina (celalata, de la tara , pe care o avem de cand s-a nascut).

Un proiect de suflet de gradinarit cu copiii in care sunt implicata de ceva vreme este Scoala din Gradina
  Daca vrei sa gradinaresti cu cei mici,  siteul Scoala din Gradina este foarte bun, poti descarca activitati si manual de gradinarit, ghiduri de gradinar si multe altele.

Draga cititorule, o primavara frumoasa iti doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu