8 septembrie 2015

XS- structura, DAY 6

Daca nu intelegi despre ce  e vorba, am cateva posturi anterioare despre casuta XS pe care o contruim. Este o poveste cu mai multe episoare. Incepe aici .

Duminica. Ne propunem  cu arhitectul nostru sa rezolvam puzzelul si daca e in regula il montam. Sucim, rasucim foile, masuram elementele, le notam , incepem sa desenam in perspectiva detaliile de imbinare, caci altfel nu intelegem si pana la urma dupa vre-o doua ore ii dam de capat. 
Am gresit taierile. Nu mai putem face nimic decat sa dam comanda sa se refaca cele 10 profile gresit taiate. Asta este, invatam din nou cum se greseste. Numai cine nu face nimic nu greseste. Cu cat faci mai multe, cu atat gresesti mai mult si inveti mai mult.
Colegul de montaj a plecat  si el acasa, sa faca o pauza, sa se calmeze,  tata pleaca si el. Suspendam momentan santierul, dar nu pentru mult timp caci am ramas cu ceva tabla numai buna de dus la "fier vechi" pentru altii. Vom dormi acolo, nu strangem corturile. 
Facem o pauza pentru cateva ore in Cluj si revenim seara in Aiton, cu un vin si doar noi doi. In sfarsit o seara linistita cu o luna superba si un lac care ma tot cheama sa ma arunc in el.
cu ploile, a crescut apa in lac

Casuta e minunata, de cand am vazut-o ridicata zic ca ne mutam in ea.
Intre timp s-a dus vestea pe doua fronturi: primul , pe internet , prin acest blog unde s-a aflat despre noi; si am avut  cateva vizite pe satier, cunostinte si prieteni care au venit din curiozitate. Aici a intervenit rolul meu de PR :).
Al doilea front pe care ni s-a dus vestea si care a crescut exponential este satul. Deja toti ne stiu si sunt curiosi sa vada cum facem. Mai ales treaba cu casa din baloti e foaret controversata pentru comunitatea din sat.
Cea mai importanta vizita a fost a primarului si a viceprimarului. Cand i-am vazut ca vin pe santier la noi,  m-am stresat un pic caci nu aveam anuntata inceperea lucrarilor, nici panoul de santier montat. dar el a venit din curiozitate si nu sa caute nod in papura, a fost chiar dragut.
Ne-a urat succes!
:) Avem nevoie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu