4 septembrie 2015

XS- structura, DAY 4

Daca nu intelegi despre ce  e vorba, am cateva posturi anterioare despre casuta XS pe care o contruim. Este o poveste cu mai multe episoare. Incepe aici .

DAY 4

Dimineata primesc o noua tema: pana la pranz sa fac rost de 4 oameni din sat care sa vina sa ajute la ridicarea celor trei pereti, pana ii prindem si echilibram. Intr-o ora am reusit. Piata locurilor de munca este la birt, si cum comuna e mare, sunt doua birturi. Daca nu e aici, e dincolo.

Am fost 8 oameni cand am ridicat peretii. A fost spectaculos. Dintr-o data casa s-a inaltat.  Colegul nostru a avut o idee buna sa construim jos si apoi sa ridicam si a condus bine echipa pana am echilibrat totul. Am montat si o parte din al patrulea perete.
Si acum a aparut o noua problema.  Asa de inalta este? pai da... pe fundatii inaltate, si cu baloti in pardoseala.... si baloti in acoperis.... si o supanta...  da.... e inalta.
Astfel ca vineri la ora 3, dupa ce am mancat si picam de somn am primit noua tema de a face rost de schela. Minunat. Un moment mai bun al saptamanii nici ca nu s-a gasit! Am sunat in dreapta- stanga si am reusit. Noroc cu prietenii si prietenii prietenilor!
Spre seara ne-am mai calmat ca avem schela si a doua zi am chemat la lucru inca 2 ajutoare.  Planul era sa terminam al patrulea perete, supanta si acoperisurile. Indraznet  plan, poate va merge mai repede cu mai multi.





2 comentarii:

  1. Acuma, privind structura, ma intreb, nu se creaza totusi punte termica cu baza?
    Inteleg ca baza va fi afara, sub casa, iar restul structurii va fi la interior. Metalul e bun conducator termic, deci preia caldura din interior si o transmite la baza unde se disipa afara. Daca nu izolati cumva si sub casa, mi-e teama ca va pierde multa caldura.

    Nu era mai bine sa fie intreaga structura pe exterior? Cel putin structura metalica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ti teme :) Izolam si inca big time- cu un rand de baloti . Peste structura metalica pe care o vezi ca baza va veni un rand de dusumea oarba din scandura, apoi sapa de argila de grosimea profilului, apoi baloti si apoi inca o sapa de argila pe care vom calca.

    RăspundețiȘtergere