14 septembrie 2015

XS- DAY 10, suportul de pardoseala si pereti

Daca nu intelegi despre ce  e vorba, am cateva posturi anterioare despre casuta XS pe care o contruim. Este o poveste cu mai multe episoare. Incepe aici .
Structura e gata. Un pas mare a fost facut.
Era ceva mai bine daca am fi terminat-o acum o luna, dar asa cum a si prevazut bunul nostru prieten, fiind la primul santier " timingul va fi dezastruos" (ca raspuns la tenatativa mea de a planifica in avans un pic santierul)...





Vine toamna, au venit ploile , frigul, iar pe noi ne asteapta si alte treburi caci nu doar casuta e pe lumea aceasta. Stii, nu traim in situatia ideala cand avem tot timpul din lume si toti banii si e doar vreme frumoasa si lumea poate sa ne ajute oricand. Caci daca ar fi asa v-ati fi enervat pe noi si ati fi zis: " No bine, mersi, voi va permiteti , dar situatia mea e mult mai rea...."  Avem si noi de recuperat copil din vacanta, sa-l pregatim caci incepe clasa 0, benefciari care au nevoie in continuare de noi si noi de ei, alte proiecte in stand-by; o locuinta in chirie in oras cu facturi aferente;  deci situatia e una reala, ca a voastra.
Casuta XS va ramane o perioritate in continuare, pana o terminam si ne putem muta in ea.
Pe de alta parte, suntem putin obositi fizic, caci nu suntem obisnuiti cu sus pe schela jos de pe schela de 7 mii de ori pe zi. Si la aceasta sa te gandesti daca vrei sa iti faci cu mainile tale casa. Daca nu ai obiceiul sa lucrezi munca fizica zilnic si sa stai afara, in soare, sa te gandesti si la zile de odihna (nu doar duminica), caci nu poti face fata.
In zilele ce urmeaza o lasam mai moale cu lucrul. Dealtfel,  avem nevoie si de timp sa rumegam cum sa facem in continuare.
Urmatorul pas logic ar fi sa o acoperim cu tigla, dar colegul care ne ajuta nu poate o perioada, astfel ca vom face alte lucrari, pana va putea sa vina si el din nou. Nu ne place sa facem lucrari importante fara sa avem nici macar unul experienta practica.
Am continuat asadar cu fixarea scandurii de scheletul metalic. Scandura va fi suportul pentu o sapa de argila peste care incepem sa cladim peretii si pardoseala de baloti.
 Initial am vrut sa prindem scandura cu coltari, dar daca tot am ramas cu niste elemente metalice (cele de la acoperis pe care le taiasem aiurea) , le-am taiat si folosit pe acestea  ca traverse suplimentare si a fost foarte bine.
De fapt, doar arhitectul meu si cu tata au fixat scandura de baza, trebuie sa recunosc ca eu am chiulit de data aceasta, caci mai aveam un pic si nu se mai putea intra in apartamentul unde locuim , astfel ca am ramas sa fac ordine si curatenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu