14 august 2013

Punct si de la capat


Sunt momente in viata cand simti ca e punct si de la capat. Ca ai gasit un nou drum care are mai mult sens si  pe care vrei sa o iei. Si sunt momente si mai putine in care chiar te incumeti si o iei pe acel drum.
Aucm doi ani a fost un astfel de moment pentru mine. Am simtit ca am gasit ceva ce merita. Se numea permacultura. Gaseam o groaza de informatie pe internet, dar o parte din ea era contradictorie. De ce? fiindca era interpretata dupa filtrul diferitilor oameni care au postat-o, inteleasa diferit, scoasa din context, reformulata. Oare ce sa citesc? Oare care m-ar ajuta mai mult? unele erau stufoase, altele prea avansate pentru nivelul meu de intelegere...
Si am luat decizia inteleapta de a merge la un curs de design in permacultura. Acolo s-a facut ordine , acolo au venit oameni cu experienta care asta fac de ani buni, erau trei profesori - unul din Franta, care traise si prin China,  unul din Anglia si unul din Belgia. Toti oameni faini, umblati. Am avut doua saptamani minunate in care am invatat si experimentat mult. La asta s-a adaugat cadrul natural minunat , de tablou de-a dreptul, cum ii spune si numele: "Ermitaj Malin", pe dealurile de langa Beclean.
Asa de mult mi-a placut incat am revenit dupa un an la editia a 3-a, pentru cateva zile. Profesorul din Franta ,Pascal venise de data aceasta cu un cuplu de australieni care erau in drumul lor inapoi spre Australia. Am invatat de la ei alte lucruri.
Oare cine zicea ca diferenta dintre ceea ce sunt acum si ceea ce voi fi pentru un an va sta in cartile pe care le citesc si oamenii noi cu care relationez?
Anul acesta va fi editia a 4-a a cursului  pe care vi-l recomand .
Rupe-ti o clipa din program si citeste mai  multe aici:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu