24 februarie 2013

Naut prajit si desert din naut- experimente

Ei,ei, o duminica linistita in familie. Puiu a facut 4 ani, intre timp.. de cand nu ne-am mai auzit.
Astazi tehnica moderna m-a ajutat .. sa nu cheltuim niste bani pe de o parte si sa descoperim 2 retete pe de alta parte.
Eu am o vorba, dar mi-e rusine sa o aplic. Banii la ciorp sunt cei mai siguri. Am in schimb internet banking , ca tot omul modern, nu? Acces la bani oricand, ii muti de colo- colo, ii schimbi, cand vrei cum vrei..... teoretic. Practic, azi, nu.... in special dimineata cand vroiam sa cumpar si eu niste oua, nu mare lucru. Cardurile astea... nici pe bani nu pre amai pun mana.... asa ajung sa nu-mi pot cumpara nici un ou duminica desi am bani.
Asa ca nu am avut ingredientele pentru humus, desi nautul era fiert. Intre timp, am inceput sa-l ciugulim, ne ajuta si puiu, chiar i-a placut. Naut fiert simplu, fara sare. Apoi bucatarul nostru a schimbat meniul si nautul a devenit desert.
Dupa ce a stat la inmuiat cateva ore bune , nautul l-a fiert in apa cu zahar, vanilie si la sfarsit a adaugat scortisoara. Si l-am mancat cum mananci compotul, puiu a fost tare incantat de el, de-abia am apucat sa il pozez, ca a si disparut.
O alta parte a devenit chipsuri. Nautul fiert in apa (far azahar) este scurs si pus in tava la cuptor la foc mic pana devine crocant (cam o ora a stat). Apoi e dat cu sare si boia (mie mi-a placut mai mult doar cu sare, fara boia). Si preparat asa, a fost foarte reusit.

Chips de naut

Desert din naut 

Un comentariu:

  1. Va felicit!Am gustat si noi..si e f buna..Mai vreau sa am acasa..in spájz asa ceva..vezi..cu un pic de fantezie se inventeaza retete noi!Numai curaj....si tot inainte!

    RăspundețiȘtergere