25 martie 2012

Proiect: Gradina Urbana in centrul Clujului

Am vorbit si eu pentru prima data in public (15 minute) despre permacultura si am supravietuit. De acum numai mai bine va fi.  Dar permacultura se mai si face, nu doar se vorbeste, asa ca la treaba!
Un grup de prieteni ne-am gandit ca ce frumos ar fi sa plantam in spatiile libere- cu potential de a deveni spatii "verzi" ale Clujului niste  mici gradini de legume si flori, unde sa incercam si sa aplicam cateva dintre principiile permaculturii. 
Proiectul de fata este intr-o curte interioara deschisa publicului de pe str. Eroilor in plin centru Clujului. Locatarii casei sunt majoritatea batrani si ceea ce rezulta din aceasta actiune va fi in beneficiul lor. Deasemenea, avem ca parteneri  un magazin dragalas numit "Camara cu bunatati",cu sediul in aceasta curte si care are un iepuras tare scump. Morcovii produsi in gradina vor fi bonusul lui. 
Vom incepe de saptamana aceasta cu o campanie de curatenie si plantare.
Oricine doreste sa se implice este binevenit.  Va asteptam sa ne dati o mana de ajutor  pe str. Eroilor nr. 38.
Marti, 27 martie 2012 - de la ora 17 pana spre seara si 
Joi, 29 martie 2012 - de la ora  17 pana spre seara.

Vrem sa demonstram ca se poate si in centrul Clujului sa cresti legume, si inca unele foarte gustoase.

3 comentarii:

  1. Trebuie sa o maresti putin,ca nu pot vedea detailat!.)..este f buna ideea..mi.ai dat de gindit..la o chestie asemanatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha raklikkelsz a kepre es utanna jobb klikkel kep nezese uj ablakban akkor az uj ablakban lehet razoomolni es lehet olvasni is.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce surpriza mare am avut cand am vazut ca ne-am strans multa lume la acest workshop. Ma bucur! Am reusit in mai putin de doua ore vre-o 10 oameni sa plantam ce aveam de plantat pentru perioada aceasta a anului: salata, spanac, usturoi, mazare, ridichi, morcovi, marar, patrunjel, galbenele, un trandafir, ceva iarba si multa voie buna. Iar ploicica de seara a picat la tanc! Revenim peste vre-o 2-3 saptamani cu noi seminte. multumim pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere