21 ianuarie 2012

Sticlele mele


Am dezvoltat o noua pasiune, de iarna as putea spune. Imi lipsea foarte mult mersul la tara si gradina, de aceea am gasit o alta activitate creativa... sa pictez pe sticle. Am o multitudine de sticle de vin, bere, si alte "viitoare cioburi" pe care le-am transformat in decoratii de Craciun si le-am impartit pe la prieteni. Astfel le-am redat viata, am mai golit din pivnita (si mi-am umplut bucataria, caci nu le-am razbit pe toate, dar urmeaza). Stii containerele de sticla care sunt prin oras si care se presupune ca se recicleaza? Ei bine, tot la groapa de gunoi a orasului sunt duse. deci am incetat s amai separ gunoiul. Pur si simplu nu mai arunc ce este reciclabil. Hartia si cartonul le voi folosi la primavara in gradina, sticlele se aduna si le pictez, iar cu resturile biodegradabile inca nu am rezolvat un sistem de compostare potrivit pentru apartament in bloc.
Stii ce o sa fac cu cotoarele de carton de la sulurile de hartie igienica? Rasaduri, la primavara. Am gasit ideea pe net si e super! Intr-un an cred ca strang 2 plase!
Vreau sa fiu responsabila pentru gunoiul pe care il produc. N-am incotro! Alfel voi umple lumea aceasta de gunoaie si nepoti mei nu se vor mai juca in groapa de nisip ci in groapa de gunoi! Vroiam de mai demult sa fac lucrul acesta, numai ca schimbarea e grea.. ia mult timp, si trebuie sa am rabdare cu mine. Pas cu pas ma invat cand cumpar ceva sa fiu responsabila vis a vis de ambalaj (si necesitatea- adica chiar imi trebuie?), sa am plasa la mine, sa insist sa nu imi mai ambaeze in pungi fructele si legumele pe care le cumpar la piata. Mai avem multe de invatat!



Un comentariu: