1 ianuarie 2012

Cina de Revelion

LA MULTI ANI! UN AN NOU MAI BUN! SA TI SE INDEPLINEASCA DORINTELE!
AI GRIJA CE ITI DORESTI!

Ai scris scrisoare lui Mosu? Nici eu... Am uitat. Am uitat ca nu doar copiii pot scrie ce isi doresc. Dar azi am fost mai constiicioasa si am scris scopurile mele pentru 2012. Cu pixul in agenda, sa le vad tot anul si sa stiu de ce ma trezesc in fiecare dimineata. Am mai scris si de alte dati, iar cele pentru care am lucrat s-au indeplinit. E, nu e chiar ca scrisoarea lui Mosu, odata scrisa se va indeplini. Trebuie sa fiu propriul meu Mos in cazul acesta. Dar stiu sigur ca"Mosul" nu are cum "sa imi aduca ce imi doresc" daca nu ii scriu lista.
Am observat ca atunci cand sunt scrise gandurile mele se mai clarifica, devin mai specifice, mai directe, iar eu devin mai relaxata ca nu le mai pastrez pe toate claie peste gramada in cap si "vai cate am de facut!". Caci multe sunt in plus, iar scriindu-le le pot ierarhiza si pe unele sa le elimin.
Incearca, poate iti va fi de folos sa scrii inca de la inceputul anului ce vrei sa realizezi anul acesta. 


Bucatarul nostru a fost extrem de iscusit in pregatirea cinei de Revelion. A facut pastrav cu legume la cuptor. Patravii au fost mari, am cumparat 2 bucati si aveau 1.5 kg. Le-a curatat interiorul si solzii. A folosit o tava care are un gratar pe picioruse in ea astfel ca pestele a stat desupra, pe gratar, iar legumele in tava (pestele si legumele s-au intrepatruns, caci piciorusele erau de doar cativa cm, numai ca pestele nu s-a prins de fundul tavii). Legume folosite :2 cepe taiate rondele, 4 catei de usturoi zdrobiti, 4 cartofi taiati bucati mari- in 4 , sa nu se faca mai repede decat pestele, 4 morcovi, 2 mere. In tava a pus un pic de ulei, o cana de vin, iar peste legume a folosit sare si cimbru. In interiorul pestelui a pus rotocoale de praz, sare si cimbru. A acoperit cu o folie de aluminiu tava si a dat-o la cuptor la foc mic cam o ora jumatate. Delicios! E o mare comoara la casa omului bucatarul nostru!


3 comentarii: