10 decembrie 2011

Ce inseamna de fapt Rosia Montana ma priveste si pe mine?

Tocmai am vizionat un documentar cutremurator Facut de Euronews despre cum au reusit  exploatari miniere similare cu cea ce se planifica a fi la Rosia Montana  sa distruga sanatatea si viata oamenilor. Cum poti sa spui cu seninatate ca "nu exista un impact asupra mediului" cand vii cu otravuri si distrugi munti, dealuri, ape, comunitati, oameni, copii?
M-am gandit cum vine otrava frumos pe Aries  in jos, trece prin Turda, se varsa in Mures la Gura Ariesului, in amonte fata de locul unde avem casa de la tara, apoi merge spre Deva, unde sunt parintii mei, va trece in Tisa si va merge spre ceilalti parinti ai nostri.... si tot asa.
Deci nu este doar datoria locuitorilor de la Rosia Montana sa se opuna acestui proiect. Cred  ca fiecare dintre noi se poate gandi la cineva drag care va fi afectat de acesta exploatare!
Si ce putem face? Sa strigam mai tare decat tabara cealalta! Daca strig mai tare am dreptate? ( e o replica celebra dintr-un film).
Eu cred ca politicienii pana nu vad ca sunt sute de mii de oameni care sa nu-i mai voteze din cauza aceasta, vor face in continuare ureche surda la toate crimele ce urmeaza a fi facute, odata exploatarea deschisa.
Uite, iti trimit link-ul e documentarul care m-a miscat cel mai mult pana acum despre de ce sa nu faci exploatare miniera cu cianuri la Rosia Montana.
Vizioneaza-l  ESTE VORBA SI DESPRE TINE!

AICI POTI VIZIONA DOCUMENTARUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu