2 noiembrie 2011

Intamplare sau adevarata salata de oraseni

"sa nu crezi ce-ti spun acum,
Vorbele-mi sunt vant nebun..."
stiti mai departe?
ei, asa e si cu blogurile... mai in gluma mai in serios, ceva se mai greseste prin ele.
sa ma explic.
"imi place ce ai scris pe blog azi, salata cu topinambur, care nu avea de fapt urma de topinambur", spune bucatarul nostru prapadindu-se de ras. "mi s-a parut mie ca in poza nu apare " (spun eu, cu gura pana la urechi). no si ? ne-am distrat putin, le-am mai incurcat, asa se intampla daca nu scriu despre ele in aceeasi zi. eu doar tinusem minte ca am fiert de 2 ori topinambur in acea saptamana si doar o reteta pusesem pe blog. cealalta.. s-a pierdut, nu ne mai amintim.
asadar, SALATA DE ORASENI:
-varza rosie, varza alba, masline, rosii uscate, ceapa, usturoi, telemea uscata, ulei, sare, patrunjel verde.
Pe bucatarul nostru tare l-a distrat nonsalanta cu care am sustinut existenta topinamburului in salata.  asa se intampla cand cineva crede cu adevarat in ceva. eu eram convinsa, si v-am indus si pe voi in eroare. oricum, nu cred ca ar fi stricat cu ceva la gust.
vom remedia problemele de comunicare intre bucatar si scriitoare.
o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu