26 iulie 2011

Supa de vara cu multe legume

Aveam cam multe legume in camara si multe amenintau sa se strice. In drum spre casa mi-a venit ideea sa dau cu ele intr-o oala si sa fac supa. Zis si facut. Bucatarul nostru a fost surprins caci de cum am intrat in casa am atacat bucataria (lucru neobisnuit pentru mine) si am adunat toate legumele ramase de saptamana trecuta.
In imagine vezi cam ce am avut : un dovlecel alb si un zucchinni, 4 rosii, un cartof, o gulie, ceva varza, o ceapa, patrunjel frunze, bate de marar si cimbru. Le-am pus pe toate de-odata intr-o oala si am pus apa numai cat sa le acopere, poate 1-2 degete mai mult (fiindca ele au oricum multa apa). Le-am lasat sa fiarba  mai bine de o jumatate de ora, timp in care l-am culcat  pe puiu (poate ca sunt fierte si mai repede). Dupa ce a fost gata, bucatarul nostru s-a servit cu o farfurie de supa, i-a pus smantana si a zis ca este excelenta. Recomandarea lui este ca am putea pune dupa ce am stins focul putin ulei de masline.
Ce vrei mai simpu de atat? O supa de vara!

Un comentariu:

  1. unii ii spun "MINESTRONE"...italieni stiu ceva.sper ca si puiu a mincat...eu mai pun si nitel carnita..dar nu e musai...:)..

    RăspundețiȘtergere