19 iulie 2011

Caldura mare II

Poate sunteti dezamagiti ca eram obisnuita sa scriu retete mai des, iar in luna aceasta am lasat-o mai moale. Dar sunt sigura ca unii au inteles : caldura mare taie pofta de mancare... si de aprins aragazul.
Noi acum mancam salata de vinete ( nu dau reteta, ca toata lumea stie sa faca ). Si lui puiu ii place, cu rosii cherry din gradina de la tara. Mai mancam lubenita, am luat una in weekend de langa Carei - cea mai buna de anul acesta (trebuia sa ne umplem portbagajul cu ele).
Saptamana aceasta ne-am propus sa fim vegetarieni sau macar carne sa nu mancam fiindca in weekend am fost la nunta si mancarea de acolo a fost exceptioala. Am mancat cu doua burti (desi numai una detin).
Cel mai spectaculos a fost un tauras la protap. Nu porcusor, nu miel ci ditamai taurasul.. Am mancat din el toti nuntasii (peste 100 la numar), si a mai ramas. Un bucatar talentat din secuime a reusit sa ne uimeasca pe toti. Excelent! Merita sa incerci, macar o data in viata!
In piata acum e plin de legume ce se pot manca crude : rosii, castraveti, varza, gulii, salata, ceapa si o sumedenie de fructe. Avem optiuni. Si voi aveti. Bucurati-va de ele!
O zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu