6 iunie 2011

Supa de mazare


In gradina de la tara s-a facut mazarea. Am cules prima mana de mazare vineri seara, dupa o ploaie sanatoasa. Puiu l-a ajutat pe bucatarul nostru si la stransul pastailor, si la desfacut. Sa vezi ce incantat era cand reusea sa desfaca cate una! A inteles sa le culeaga doar pe cele bombate.
Bucatarul nostru a facut o supa de mazare foarte gustoasa. E asa de frageda mazarea proaspat culeasa! Si da un gust deosebit mancarii.
Am cultivat mazare cu putin scepticism, caci stiam ca bunica nu cultiva si credeam ca nu se face la noi in gradina (de fapt cred ca nu-i placea ei). Eu nu ma asteptam la recolta, de aceea am pus-o sub nuc, deasa, si am plivit-o numai o data. Dar cand am vazut ca plantele s-au dezvoltat, ne-a crescut inima. Intotdeauna avem surprize cu gradina aceasta!
Cum a facut supa: a calit o ceapa verde din gradina taiata marunt, a pus mazarea si niste marar proaspat tocat. A pus apa, sare si  a facut "nokkedli"- galuste de faina (a batut un ou ca pentru papara si a pus faina pana s-a facut pasta, le-a adaugat cu lingura in supa cand fierbea).
Puiu a mancat o portie inca din seara culesului :) iar noi ne-am bucurat ca i-am putut face mancare din legume chiar proaspete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu