26 aprilie 2011

Revenire

Cum ai sarbatorit? Vremea a fost buna, mancarea sigur delicioasa, multa si gustoasa! Iepurasul? A venit? L-ati gasit? A adus ciocolata? Lui puiu i-a adus. Puiu in ziua de Paste cand s-a trezit din somnul de dupamasa a fost tare smecher. A dormit destul de mult... si cand s-a trezit era flamand. S-a trezit, n-a zis nimic, s-a dus la ghiozdanelul pe care l-a primit unde stia ca are provizii de cioco si s-a servit, doar ii era foame. Cand am urcat la el cu gandul "oare nu se mai scoala puiu?"  era fericit, manjit din cap pana-n picioare de cioco si a exclamat radiind: PAPA!
Sa va intreb .. sau nu? Hai ca va intreb. Cate kg ati pus in plus? Eu si bucatarul nostru cate 2 de caciula. Ne-am decis sa trecem pe salate crude pana isi revine corpul de la atata mancare, si ne curatam.
Ma intrebam eu oare de ce atata carne la masa de Paste? In maghiara Husvet (=Paste) inseamna hus=carne, vet= a lua. Noi am mancat sunca afumata si fiarta, limba de vita afumata, chiftele, carnati, fleica de porc umpluta cu ciuperci, supa de carne. Toate delicioase de nu te poti abtine.
Oua ati vopsit? Eu am primit niste creioane cu gel din Germania pentru vopsit si ne-am manjit cu puiu. A fost interesant, pentru cei carora le place sa se manjeasca si pentru cei care nu au ceapa.
Eu n-am vazut culoare de oua mai frumoasa ca cea din foile de ceapa!
Partea buna cu creioanele a fost ca puiu a contribuit cu pasiune la pregatiri.
Asadar, am revenit si ne revenim, incet incet.

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca toate au fost bune...si nu-mi fac probleme ca Mark nu va gusta sarmalele.pt.ca le-am uitat in congelator....:)...o sa incarc pozele..acolo iti vei alege si pe cele cu cosul cu ouale rosii------ Piiiros tojás.!!!.........

    RăspundețiȘtergere