28 aprilie 2011

Din nou.... fotbal

Aseara am vazut o piesa de teatru... sau sa fi fost meci de fotbal? Ultimele 15 minute din meci m-au facut sa ma opresc in fata ecranului. Mult sange fierbinte a curs ieri prin venele jucatorilor. Ambele echipe erau spaniole (Real Madrid si FC Barcelona). A fost o lupta crancena mai mult om la om decat om la minge. Se impingeau si ziceau ca "eu n-am facut nimic", iar victimele se faceau ca mai au un pic si crapa, cateodata chiar nepatind nimic. Cred ca e foarte greu sa fii arbitru si sa iti dai seama cand e serios si cand joaca teatru. Gandeste-te ca o parte dintre jucatori sunt inca adolescenti. Ce-o fi in capul lor de adolescenti faimosi? Iti dai seama ce inseamna sa fii antrenor la vre-o 20 de "barbati" ca sa iasa cea mai buna echipa din lume! Oau! Asta da incercare! Atat despre fotbal, nu vreau sa ajung comentator de fotbal si sa concurez cu talentatii nostri de la televizor (daca ii asculti ai parte de o portie buna de ras).
Evident, n-am gatit mare lucru. Am papat "loaste"( = paste fainoase) cu sos de rosii.
Dar asta dimineata am mancat oua moi, o mancare preferata de puiu si tati a lui. Nu va scriu reteta.
M-am gandit insa sa va spun un pont pe care l-am aflat de la bucatarul nostru. Pe mine ma enervau ouale fierte fiindca atunci cand le curatam de multe ori se dadea coaja jos cu tot cu albus. Bucatarul nostru m-a invatat insa ca atunci cand le iei de pe foc le scurgi de apa fierbinte, le spargi (poti sa zgudui doar oala si se sparg de peretii ei, nu trebuie sa pui mana pe ele si sa te arzi),  imediat torni apa rece pe ele. Astfel, apa care le raceste intra printre coaja si albus , iar coaja se desprinde frumos cand le curat.
Metoda simpla si eficienta, dar atentie, e pentru ouale la care albusul  e fiert complet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu