20 martie 2011

Zama facuta crema


Ce zi minunata ...sa stai acasa! Cum bucatarul nostru in acest weekend e "plecat in delegatie", stam mai rau cu retetele. Totusi, ceva am mancat , caci puiu a fost acasa. Eu am gatit, dupa instructiunile bucatarului. Am avut si o disputa, pe care o avem periodic cand apare afumatura in discutie. Eu am o prejudecata vis-a-vis de ea si anume ca nu e sanatoasa sa ii dau lui puiu (dar nici gustul sau mirosul nu-mi place). Dar bucatarul nostru intotdeauna stie cum sa ma ia si ce intrebari sa imi puna incat sa ajungem sa macam afumatura...."putina, e mai mult os, nu e grasa".... Caci si lui puiu ii place, e fiul lui tati!
Deci am mancat zama de fasole cu ciolan afumat! N-ai zice ca e asa ceva in poza! IAC! i-ai dat si lui puiu? saracutul, saracul ficatul lui! da, si am facut-o crema ca m-au enervat boabele de fasole: unele s-au fiert mai tare, altele mai putin ! Fasolea era bio, din gradina de la Razboieni, am cultivat-o noi anul trecut, numai ca era amestecata si de aceea nu s-a fiert uniform.
Reteta: Intr-o oala mare am pus fasole boabe, carnea pregatita de bucatar, sare si legume :ceapa, morcovi, telina, patrunjel (radacini). S-au fiert, s-a umplut casa de miros si am adugat un rantas cu putina boia. Am dat-o prin blender doar cat am mancat.
M-am gandit daca sa scriu sau nu reteta asta, dar am decis sa o fac pana la urma, caci  e un blog cu detoate! Si cu zama de fasole... facuta crema
P.S. Bucatarul nostru n-a mancat-o pasirata, ci asa cum se mananca, cu smantana, ceapa si pita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu