1 martie 2011

Supa de ciuperci


1 Martie.. ce-a mai ramas din el, cam o jumatate de ora. Mari planuri am avut pentru acesta zi. Vroiam sa fac martisoare din hartie si sa le pictez. Ei, nu m-am planificat bine si nu am facut nimic. Am ramas cu doua suluri de ata rosie si alba.
Dar  totusi o realizare mare am avut- prima zi de gradinita a lui puiu.Suntem toti rupti, mai mult nervos decat fizic. Puiu a cazut la datorie inainte de 9, iar noi ne incapatanam sa prindem miezul noptii.
Totusi, tati a gatit, ca un sotior sarguincios ce este.
A calit cepa taiata marunt cu ciuperci champignon proaspete si cateva hribe uscate, a pus apa calculata astfel incat 3 parti de apa si o parte de orez ar iesi o consistenta de felul 2. Si asa a si iesit :) dupa care a mai pus apa :)) deci pentru supa ar fi 1:6 raportul (orez-apa). A pus orezul cand fierbea apa si patrunjel proaspat tocat, sare , putin piper. Maine il trecem si prin filtrul puiu, cand vine de la gradi.
O primavara frumoasa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu