15 martie 2011

Clatite umplute cu ciuperci si branza

In seara aceasta m-am fortat sa nu adorm o data cu puiu, in haine de casa la ora 10... mmmm nani..... fiindca trebuia sa va scriu!
Au ramas niste ciuperci  care riscau sa se strice in frigider. La un moment dat, ca sa le salveze, bucatarul nostru le-a calit cu o ceapa si sare. Le-a mai lasat la frigider vre-o 2 zile si azi le-am gasit solutia: le-am transformat in umplutura pentru clatite.
In ceea ce priveste clatitele, eu am ajuns la concluzia ca daca ai tigaie buna, ies foarte usor. Aluatul de clatite l-am facut eu : 1/2 l lapte, 250 gr faina, 4 oua, 2 lg ulei, sare. L-am lasat la odihna doar un sfert de ora, caci era seara tarziu. Am copt clatitele iar maestrul le-a umplut : la ciupercile calite le-a adaugat cas ras in interiorul clatitei, dar si la exterior, pentru aspect. Se mai poate pune patrunjel proaspat, noi nu am avut de data aceasta.
Pentru puiu insa, am umplut o clatita cu mar taiat bucatele mici si un pic de gem, la ideea lui. A fost bun, am gustat, marul acrisor si crocant, inmuiat putin de la caldura clatitei. Are pe cine semana prichindelul!
Stiati care e povestea preferata a lui puiu? Cea cu ursul si pisicuta care se intalnesc in padure si merg la urs acasa sa faca clatite.... ursul are o tigaie noua de la Mos Craciun si trebuie sa o probeze :) Si fac amandoi clatite impreuna, unele le umplu cu mieresi altele cu branza. Ghiciti care le-a mancat pisicuta si care ursul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu