11 martie 2011

Budinca de dovlecel- aproape ratata


Tu te enervezi cand ai in plan sa faci ceva dar din diferite motive, care nu tin de tine, nu mai poti face si trebuie sa amani? Asa s-a intamplat aseara cand eram pregatita sa scriu blogul, dar puiu s-a trezit si s-a mutat la noi in pat... asa ca a trebuit sa sting tot si sa ne culcam. Nu numai ca ne trezeste dimineata sau noaptea cateodata, dar si seara ne da stingerea ingerasul nostru drag.
Sa va spun cum a fost cu dovlecelul. Reteta e buna, de aceea o scriu , ca de alte dati iesea fara probleme. Un dovlecel ras (noi am decongelat  unul) il pun in castron, adaug cam 2 oua si branza de burduf ( se mai poate si cas), patrunjel, chimion, sare. Vasul de yena il ung cu ulei, pun pesmet pe fund, pun in starturi "maglavaisul" intercalat cu  pesmet (pesmetul are rolul de a mai trage din apa lasata de dovlecel). Deasupra rad cas si il pun la cuptor.
Al nostru de ieri era sa il ratez fiindca dadusem focul prea tare si s-a facut exteriorul iar in interior nu era copt. Cand l-am gustat era sec, dar Mark a venit cu ideea salvatoare sa inchid focul la cuptor si sa il las acolo. Ne-am luat gandul de la cina si am mancat paine cu zacusca. Dupa vre-o ora il gusta Mark si se facuse :) Noroc ca l-a gustat, caci eu il aruncam asa cum era.
Nu a fost cel mai reusit, dar l-am putut manca.
Aceeasi reteta se poate aplica la mai multe legume (prefierte), eu am mai facut cu brocoli si conopida, cartofi, legume din supa, poti pune si carne fiarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu