21 februarie 2011

Reteta pentru suflet

Dragi cititori, o perietena m-a facut sa realizez ca o parte dintre voi urmariti blogul doar pentru a citi, nu neaparat sa si gatiti retetele. Astfel ca am decis sa va scriu si atunci cand nu gatesc.
De ceva vreme mi-am dat seama ca asa cum corpul are nevoie de mancare pentru a functiona si mintea, creierul, sufletul sunt "hranite" pentru a gandi si a simti. Toata informatia si sentimentele exprimate de altii pe care le "servesc" zilnic le "diger" la nivel mental si emotional. Nu stiu cum ai face tu, dar eu vreau sa-i dau ce e mai bun pe lumea aceasta sufletului meu. Aceasta insemana pentru mine sa inchid FB-ul si sa ma joc cu puiu, sau sa povestec cu bucatarul meu preferat. Sa petrecem timp impreuna. E foarte tentant sa ma pierd in pozele si linkurile cunoscutilor si sa le dedic acestor lucruri mai mult timp decat fiintelor pe care le iubesc cel mai mult in viata mea. Oferta este extraordinar de mare, totul se rezuma la alegerile pe care le fac in fiecare zi. Am vazut ca pot sa aleg, si atunci cand aleg sa fiu cu dragii mei, ziua este minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu