16 februarie 2011

Pisicuta mieunici din frisca

Azi va scriu despre tort. Bunica a facut cercetari indelungate de cateva luni pe internet si a salvat cateva idei de torturi pentru nepoteii ei. Noi am ales o pisica, fiindca e unul dintre animalele preferate ale lui puiu. De cate ori e vorba despre pisica incepe sa se miaune si sa se gudure de ti-i mai mare dragul! In timp ce il pregateam, verisorul ne-a corectat cand am zis ca puiu a facut 2 ani "n-a facut inca fiindca nu a mancat tort si nu a suflat in lumanari". Ei, acum lumanarile au fost suflate de mai multe ori, de cei doi prichindei, tortul e demult mancat, numai povestea si amintirile au mai ramas.
Cand te uiti la el ti se pare complicat, asa e? dar de fapt e foarte simplu. Am facut un blat de tort cu nuca in tava rotunda si l-am taiat in doua pe orizontala (daca vreti reteta de blat, scrieti-mi, ca o cer de la mama). Dintr-un rotund a iesit corpul iar din celalalt rotund capul, coada si urechile (se vede mai jos in schema de taiere). Pe blat am pus frisca naturala (batuta cu mixerul) si l-am decorat cu bombonele de ciocolata si mustati din cacao. Un tort usor, copiii l-au devorat... adultii idem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu