27 februarie 2011

Penne cu ... surprize



Astazi va scriu devreme, caci vreau sa imi dedic toata ziua lui puiu.. care este pe drum spre Cluj. Tare dor ne este de el!
Ieri la pranz mi-a facut Mark o surpriza mare! Eu nu ma pricep deloc sa ghicesc condimentele dintr-o mancare cand o gust. Pot sa zic daca imi place, daca e dulce, amara, sarata si cam atat. Dar lui ii place sa jucam jocul de-a ghicitul. "Ghici ce am pus in ea"... si eu... incerc sa ghicesc.
A facut penne (macaroane) cu sos. Evident, sosul a fost surpriza. A taiat carnea de pe un spate de pui (care a fiert in supa), morcovi si o ceapa (si acestea fierte in supa), si a cautat in frigider.. ce borcan este pe terminate . Cel cu merisor (magyarul folyminc), in romana li se mai zice afine rosii. Astfel ca merisorul a devenit condimentul - cheie. A facut un shake de merisor cu iaurt si un polonic de supa si l-a turnat peste legume, le-a pus putin la incalzit (dar nu au ajuns sa fiarba, caci se branzea iaurtul), si le-a amestecat cu pennele. Le-a sarat mai mult, sa nu aiba gust prea dulceag.
Iar eu am ghicit ce era, nu dua gust, ci fiindca am recunoscut boabele de merisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu