3 februarie 2011

Aperitiv- pasta de ton


salut, cititorule!
azi l-am targuit pe pui si din martie merge la gradinita. ei, alta distractie! cred ca s-a agitat mai mult cand am fost azi in vizita la gradi, caci a adormit cu o ora mai repede la pranz, si nici nu mi-am dat seama cand l-am culcat, de fapt s-a cam culcat singur!
ieri, crema de zahar ars nu a trecut testul puiu. cand i-a simtit textura si consistenta pe limba a ejectat-o imediat; dar nu s-a dat batut, a mai incercat de vre-o 2 ori, insa finalul a fost: "nu bun", asa ca mami si tati au trebuit sa manance tot (saracii de ei ! :))
aseara bucatarul meu a facut rapid o pasta de ton : o conserva de ton maruntit in ulei, ceapa taiata foarte marunt, o lingurita de mustar, piper macinat, ardei iute uscat maruntit, 3-4 picaturi de lamaie. Le freci pe toate bine bine, prajesti paine si mananci cu pofta! Alte dati el mai pune busuioc, masline, ardei gras maruntit (vara) si unt (dar atunci scurgi uleiul din conserva si nu-l pui).

Ieri am citit o fraza care mi-a placut "Nu a-i depasi pe ceilalti este important, ci  totul este sa ma depasesc pe mine insumi" (Og Mandino, "Cel mai vestit vanzator din lume")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu